Skogen

Jag tog bilen och åkte till ett ställe i skogen där jag varit vid ett tillfälle förut, så jag känner till det lite iallafall. Jag ställde bilen och det första jag såg var en fin gul kantarell.
Men det var den enda.
Sen var det inhyrda bärplockare överallt så jag blev anti. Jag tycker om att gå i skogen och bara lyssna på skogen och dess ljud.
Inte på annat språk.
Och så tyckte jag synd om dom som plockade bär. Dom blir avsläppta på morgonen och hämtade på kvällen och dom tjänar säkert jättelite fast dom plockar jättemycket bär.
Så jag åkte hem.

Det känns som att det är lite åska i luften idag. Lite tungt i huvudet. Det kanske kommer imorgon?

Jag har försökt att få tag i dom som jag ska träffa i Örebro imorgon så får se om dom svarar. På kvällen ska jag iallafall grilla hemma hos mamma och pappa. Syrran och Roberth kommer också. Det längtar jag efter!

Jag fick sms av Mikkiz tidigare idag. Dom ska spela minigolf någon dag i helgen så då ska jag följa med dom :) Jag minns inte ens när jag spelade det senast? Jag tror att jag är rätt kass på det faktiskt men det är ju roligt att spela :)

Nu är det inte många dagar kvar till världens bästa sambo kommer hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0