Härligt väder!

Så synd att jag ska vara instängd på ett tåg hela helgen när det ska vara så fint väder. Jag hoppas verkligen att det är fint nästa helg när jag är ledig. Det skulle vara så härligt att få njuta av det fina vädret och inte bara svettas på ett tåg...
Mitt första jobbpass den här helgen känns bara som en lång transportsträcka till jag får komma hem imorgon kväll och pussas med min prins som kommit hem då. Jag längtar enormt mycket efter honom och jag känner mig rastlös i kroppen för att jag inte har träffat honom på länge.
Nästa gång någon ska åka bort så åker vi bort tillsammans och det blir roligt.

Det är roligt att ha någonting att se fram emot.

Igår tittade jag på bästa filmen Zingo och åt Ben&Jerrys glass. Efter det så tittade jag på en dokumentärfilm om Patti Smith. Jag var väldigt trött mot slutet av den så jag kanske bara tittade lite halvhjärtat...

Jag jobbar med Emma ner till Göteborg och tillbaka idag. Knudsen kör :) Det blir bra. Vi ska äta ute och äta glass till efterrätt om vi orkar. Dom får ju gå hem när vi kommer tillbaka men jag får fortsätta till Stockholm och sova där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0