Lakrits puck

Jag älskar att skämma bort min karl. Även fast han är världens retsticka. Jag kan inte sluta. Han gör mig alltid glad, han är jämt positiv och sprallig och han tycker verkligen om mig. Världens bästa karl. Klart han ska ha glass!



Jag köpte även Päronsplit, jordgubb och choklad :) Man ska ha glass i frysen när det är sommar :)

Jag håller på och kokar pasta till min kycklingsallad. Den kommer säkert inte att smaka lika gott som Mathildas gjorde under picnicen men jag blev så sugen på grönsaker och kyckling. Grönsaker är bra!

Jag skulle ta en promenad med Michaela kl 10 men hon sköt upp det så får se om det blir senare.

Noll dag idag. Det innebär ledigt med fullt betalt. Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0