Onsdag

Uppe med tuppen på sin lediga dag! Det blir så ibland när man har någonting att göra tidigt på morgonen :)

Jag åker till Örebro halv elva idag. Jag ska träffa Hulda och fixa med en grej ;)
Jag behöver köpa ett paraply som jag kan ha hemma. Mitt paraply ligger i min väska på jobbet nämligen. Jag hoppas att jag klarar mig till Espresso House där jag och Hulda ska träffas utan att bli dyngsur. H&M brukar ha billiga paraplyer så det blir ett besök där.

Igår satt vi här hemma och såg åskan åka förbi. Den kom aldrig hit. Den behöver göra det för det är så kvavt!

Jag längtar efter semestern. Jag känner att mitt tålamod inte är det bästa längre så det är ett tecken på att jag behöver semester! Det behöver nog de flesta ha snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0