Snart midsommarafton

Imorgon jobbar jag endast mellan 7 och 11:50. Jag åker upp till Stockholm och sen liftar jag med ett tåg hemåt. Jag hoppas att det tåget är i tid bara...
På vägen hem plockar jag upp min syster och sen åker vi hem till mig och Samuel, tittar lite på lägenheten lite snabbt och sen sätter vi oss alla tre i bilen och börjar färden mot Älvdalen.
Det ska bli så roligt att åka upp dit, även om det bara blir väldigt kort den här gången.
Jag får presentera min dröm för min familj. Min Samuel <3

Samuel är ute och fiskar och jag sitter och gäspar i soffan. Jag blir knäpp av för många tidiga mornar i rad, så imorgon är det ju skönt med sovmorgon till klockan halv sex...

Jag vill önska er en glad midsommar och jag hoppas att ni får en bra sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0