SuperTorsdag

Jag ska bara vara som vanligt och går det bra så går det och då blir jag glad <3


Igår kväll var jag på picnic i Stadsparken :) Det var jätteroligt! Det var jag,Emma,Mathilda och Mathildas kompisar Tina och Annie som jag inte träffat förut. Dom var jättehärliga och vi skrattade mycket igår kväll. Polis och civilpolis åkte förbi och vinkade till oss haha :)
Jag hoppas att det inte dröjer länge till det blir picnic igen :)

Jag har precis varit nere med tvätt, bara en maskin som fungerar, och sitter och äter frukost nu. Idag har jag massor att göra så jag får se vad jag hinner med. Jag ska tanka Samuels bil, handla mat, ev handla blommor om det är öppet, plocka iordning här hemma och om tiden tillåter så ska jag se film ikväll :)

Jag saknar Samuel här hemma. Jag önskar att det var idag han kommer hem. Just nu vill jag verkligen kunna krama honom. Men på Lördag kväll när jag jobbat klart är han här hemma <3

Det är typiskt. När jag är ledig är det skit väder. Och i helgen när jag har mardrömspass så ska det vara skitfint och jättevarmt. Det är alltid fult väder när jag har ledig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0