Tråk söndag?

Det är tråkigt väder ute hittills. Det har regnat och det är ingen vidare värme ute.
Jag har dammsugit och torkat golv och Samuel har diskat.
Jag vet inte vad som händer idag förutom en tur till affären. Jag kan tänka mig att bara ligga i soffan för det är ungefär det som jag känner för...

Jag får ont i magen när jag tänker på hur många fattiga barn det finns, och att det finns så många fattiga barn i Sverige. Som inte ens kan få ett par fotbollsskor...

Och så tänker jag på syrran men henne ordnar det sig för, det vet jag <3

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag tänker också på alla fattiga barn, man blir så ledsen. Önskar att man kunde göra något.



Jaa men jag klarar mig :) <3

Postat av: Annica

fick du inte min kommentar till detta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0