Ups & Downs

I Måndags satt jag hemma och var ledsen på min lediga dag.
Jag känner mig hemma i våran lägenhet men inte i stan. Jag kände mig ensam här i Måndags. Jag vet aldrig vad jag ska göra här när jag är ledig.
Idag lämnade jag in min cykel och kan ta mig fram på ett annat sätt sen.
Jag hade allt, har allt, i Örebro och lämnade allt det. Ibland är det svårt.
Min sambo är en förstående genomsnäll person som tog med mig på en biltur i Måndags när han jobbat klart och visade mig några saker. Världens bästa Samuel <3

Idag kändes det lättare inom mig när jag var nere på stan och lämnade in cykeln ( vilken jag får tillbaka redan imorgon ) och hämtade min nya kamera.
Jag var in lite snabbt i en liten butik där det finns alla möjliga saker och när jag gick önskade tanten som jobbar där, mig en glad midsommar.
I kön på Hemköp för att hämta kameran började en gubbe småprata med mig och jag lät honom gå före mig för han skulle bara ha ett frimärke. Han önskade mig en glad och trevlig midsommar!
Deras vänlighet gjorde mig så glad idag så jag ville krama om dom och tacka dom för att det kändes bättre inom mig helt plötsligt.

Jag ska lägga mig och sova en stund. Jag gick upp strax efter tre inatt för att åka och jobba och jag har inte sovit på min rast idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0