Värme igen

Vad härligt det är att återigen svettas i den svarta kostymen på jobbet!

Jag är tråkigare än vanligt och det beror på tröttheten som jag släpar runt på. Jag orkar knappt hålla ögonen öppna vilket är riktigt frustrerande! Jag kan sova hela dagarna om jag fick.

Imorgon är jag ledig och jag kom på idag att jag vill besöka frisören så jag ringde dit och kollade om dom av någon slump hade en ledig tid imorgon och det hade dom. Jag ska toppa håret och slinga eller färga det. Vi får se vad frisören tycker imorgon. Jag vill ändra nyans på håret och jag vill inte mixtra med det hemma.
Det hade såklart varit skönt att åka och bada eller någonting imorgon, men fåfängan går före.

Nu är det inte många dagar kvar att jobba innan det är dags att gå på semester. Som jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0