Åker tåg

Jag hade med mig min lilla dator eftersom att jag skulle ha 3 timmars kvartstid ikväll men jag hade så väldigt trevligt sällskap i form av K en kollega så datorn var bara på en kort stund.
Skönt när 3 timmar bara flyger förbi.

Jag mår bättre nu än vad jag gjorde förut. Jag kom på varför jag kände mig helt upp och ned vänd imorse.


Jag hängde en stund med Michaela och Oliver innan jag åkte till jobbet. Drack kaffe och kollade på Oliver som hasade sig fram över golvet.

På Onsdag ska jag äta lunch med Emma och Mathilda och kanske med Tina också. Efter det ska jag åka förbi syrran om hon är hemma =) Det var riktigt längesen som jag träffade henne så det hoppas jag blir av.

Jag är bra trött nu. Det är tur att jag kan sova i Örebro ibland när jag behöver det...

Jag hoppas att jag vaknar upp imorgon och mår bra....Jag ska åka mitt ena hat-tåg till Muppsala imorgon och jag måste verkligen vara i form då.

Men nu längtar jag mest efter sängen. Och frukost med mamma och pappa imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0