Babyface

Jag måste ha ett sk babyface för idag fick jag visa leg på Hemköp för att köpa Ipren!
Först förstod jag inte vad hon ville att jag skulle visa leg för? Var det för grädden, frukten eller tampongerna?!
Lite kul var det och det är alltid roligt att misstas för en 17 åring när man är inne på sitt 28:e år!
Huua vilken mensvärk jag hade när jag kilade iväg till gymmet! Jag tänkte att det blir säkert bättre när jag tränar och blodcirkulationen kommer igång men det blev det inte.
Jag är iallafall nöjd med dagens pass på gymmet och det känns skönt i kroppen så här efteråt.
Imorse när jag klev ur sängen var jag så yr i bollen så jag höll på att köra huvudet rakt in i garderoben haha.
Lite senare ska jag träffa Michaela och Oliver. Det ska bli roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0