Back on track




Det gick bra att jobba idag.
Jag valde för säkerhets skull att inte äta någonting på tåget innan jag kom fram till Stockholm, men ingenting alls har kommit bakvägen idag ;)

Gladast blev jag på Örebro Central när jag hör någon ropa mitt namn och så kommer lilla Emma gående <3 Jag blev så glad över att se henne. På måndag ska vi träffas och fika. Bästa Emma :)

Jag stannade till i Samuels lägenhet efter jobbet och micrade fisken från igår. Jag har ju ingen micro och sen bäddade jag ner mig i hans del av sängen och somnade en stund. Mysigt :)

Jag hade tänkt att promenera idag, men det blåser och regnar.
Och så hade jag tänkt att rensa bland mina grejer, men så har jag mens huvudvärk fast jag inte fått mens än så det har inte blivit av, men Samuel har lovat mig att hjälpa mig framöver. Det är lättare för mig att vi är två för då kommer Samuel få mig att slänga mer. Teamwork.

Imorgon ska jag ner till gymmet när jag har vaknat. Det ska bli skönt.

Jag ser inte fram emot att jobba i helgen... Jag börjar kl ett på Fredag och slutar kl sju på Lördag kväll...då hinner jag hem och kolla på Melodifestivalen och sen är det dags att sova...På söndag börjar jag kl elva och slutar kl halv elva på Måndag... USCH!!!

Jag tror att dom blivande sambosarna har valt en färg till väggarna i vardagsrummet och så står det mellan två andra till sovrummet. Hallen vet vi inte än vad vi ska göra med och köket tror jag bara vi målar vitt. Hallen och köket kommer att få nytt golv. Vi ska måla taket i sovrummet i samma färg som ena väggen. Galet, men vi fåååår för vi äger lägenheten haha. Det lilla rummet vet jag inte om vi kommer att göra iordning nu...Det behövs inte riktigt än ;)
Och så ska vi lägga trall på balkongen så det blir riktigt mysigt där ute.
Åååå vad jag längtar.

Nähäe en Treo till kanske....och lite barnmatspurè...och lite kattmassage:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0