Blå himmel

Ibland blir det bra när det skiter sig på jobbet. Idag var det så. Jag fick träffa Mathilda istället :)
Vi åt våran matlåda halv tio ( tidigt, jag vet men med våra tider var det dags för lunch ) och sen gick vi ut och gick och satt en stund nere vid vattnet i Stockholm och pratade.



När Mathilda var ny på jobbet och övningsåkte med mig så satt vi här nere och åt glass <3




Jag längtar efter min mamma,pappa och syster jättemycket.
När jag flyttade så, ja, det är svårt att ses.
Jag är oftast halvt död efter jobbet och då vill jag bara åka hem och sova.
Men imorgon ska jag hem till mamma.
Jag hoppas att pappa jobbar hemifrån imorgon så att jag får träffa honom också.
Jag vet att syrran jobbar länge och det går inte att göra något åt.
Usch nu blir jag tårögd för att jag längtar "hem" så mycket =(


Jag tror att vårkänslor har spritt sig i min kropp!
Jag känner mig väldigt kär i det mesta just nu.
Jag vill ha dom jag älskar nära mig. Det känns viktigt.


Jag sov en stund på soffan när jag kom hem. Det gick sådär för det är ju för jävla kallt i lägenheten. Inte ens en varm katt hjälpte.

Om en stund ska jag börja laga mat. Samuel ringde nyss och då härjade jag om att han får köpa en diskmaskin till oss för jag blir GALEN på att han ALDRIG sköljer av saker ordentligt innan han ställer ner det i diskhon!
Jag fick skrubba skärbrädan ren från flott alldeles nyss.
Samuel bara skrattar. Jävla typ ;)
Tur att jag älskar honom ändå.

Innan jag ska åka till Örebro imorgon ska jag ner och träna.

Bana 1 är bokad i bowlinghallen till mig, Samuel, Mikkiz och Anders till på Lördag.
Sist vi var där ville jag bara lägga mig ner och dö så det ska bli roligt att få göra om det och göra det rätt den här gången.
Jag ska tejpa mina naglar och så ska jag vinna över dom där andra!!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Vi saknar dig också ;)



Bowla är så kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0