Bully

Jag är en mästare på att vara dum mot mig själv. Och det är jag för att jag vet exakt vad som gör ont. Vilka mina svaga punkter är.

Kvällen igår blev bara skit för att jag är jag. Jag bara grinade och stackars Samuel hade ordnat med mat och öl. Men vi tog en extra öl när jag hade slutat att grina och jag har berättat för honom idag hur mycket jag uppskattade att han ordnat allt igår.
Jag är så dum mot mig själv ibland så hälften vore nog. När jag börjat racka ner på mig själv kan jag inte sluta.

Idag mår jag skit och ser ut som skit:



Just nu är jag i Linköping:



Jag längtar hem. Jag vill sitta i soffan med Samuel. Hela kvällen försvann igår.
Kollegan jag jobbar med säger inte någonting och det blir jäkligt långtråkigt då...
Jag ska åka härifrån till Stockholm vid åtta. Jag slutar vid halv elva...
Imorgon får jag som tur är bara åka raka spåret hem. Jag ska äta lunch med Emma och prata en massa innan jag åker hem.

Helvete nu bränner det bakom ögonlocken igen.

Igår spelade jag och P-Å Luffarschack på hans iPad. Jag var totalt okoncentrerad och sämst:







Jag saknar dig Samuel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0