Fit for fight

När klockan ringde 08:55 ville jag inte gå upp. Jag var så trött...Att sova borta två nätter i helgen och jobba långa dagar och igår gå upp 03:30 det tär på mig...
Meeen....
Jag åkte ner och tränade. Benmaskinerna som jag kör var upptagna HELA tiden av fyra killar så jag fick köra överdelen idag. Vadmaskinen var ledig så jag tränade vaderna också.
Men sen gick jag i 30 minuter på löpbandet och blandade hastighet och lutning på bandet så det blev ett bra pass iallafall nere på gymmet.
Men fy vad jag tycker det är tråkigt att träna...

Nu ska jag hoppa in i duschen. Förresten, VARFÖR säger man hoppa in i duschen? Det gör man ju inte. Man går ju in och ställer sig där?
Sen ska jag se vad jag ska ha på mig och sen ska jag åka hem till mamma. Pappa jobbar såklart inte hemifrån idag när jag kommer =( Men han var tvungen att åka iväg. Så tråkigt...
Men mormor och morfar kikar förbi också.

Ikväll ska jag och Samuel spela TVspel. Ett gammalt James Bond spel, Goldeneye haha så jäkla kul ska det bli. Jag brukade spela det hemma hos en gammal klasskamrat på högstadiet =)

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0