Göteborg ToR



Emma och jag jobbade ner till Göteborg idag. Solen var det enda som sken på oss på nervägen, men på hemvägen gick det som tur var mycket bättre.
På hemvägen var det lugnt och mellan stationerna var det ibland svårt att hålla ögonen öppna!
Tack bästa Emma för idag!

Leo är överkelig här hemma så jag hoppas att han kan lägga sig till ro bredvid mig i soffan och sova en stund. Storfiskarn kommer hem om någon timme eller två, han får vara ute hur länge han vill, och då blir det pizza. Jag orkar inte laga mat, jag har faktiskt gått upp halv fem...så det så.

Göteborg står på agendan imorgon också och jag hoppas verkligen att det går bättre då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0