Jobb Lördag

Ååå vad jag längtar HEM!
Igår fick jag evakuera mitt tåg till ett annat pga att jag inte hade några fungerande toaletter. En fick jag igång. Som tur är skedde allting smidigt och vi hjälptes åt vi som jobbade. S som är ny tyckte att det var skönt att jag var med och styrde upp saker och ting och K och jag tycker likadant om hur saker ska skötas så vi var överens om vad som skulle göras.
Struligt men det gick riktigt bra!
Jag låg och snurrade en stund i sängen innan jag lyckades komma till ro igår. Jag tänkte på några saker. Sen sa jag åt mig själv att sluta tänka och då somnade jag.
Den där Borgenvik kan tydligen vara uppe längre än till tio halv elva på Fredagar om man mutar honom med öl så han kan fetglömma att han ska lägga sig den tiden nästa Fredag eftersom han kunde sitta uppe till ett inatt. Hör du det Samuel, det ska jag komma ihåg!
Tre tåg kvar innan jag får åka hem. Servering på två och sen kolla biljetter på det sista.
Jag är trött efter gårdagen så jag undrar hur jag ska känna mig imorgon egentligen...Jobbarhelger är ingen favorit, speciellt inte när man sove borta två av tre nätter.
Dags att knalla ner till taxin och åka ut till Norra bantorget och ställa iordning tåget och kiosken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0