Kissie dieten!




Ja idag kör jag på Kissie dieten!
Men syftet är inte att bli smal, syftet är att få behålla maten ;)

Igår ringde jag och sjukanmälde mig rätt sent på kvällen. Jag fick prata med en sjuksköterska som rådde mig att äta blåbärspurè och dricka svart te för min mage.
Hon trodde att det är någon bakterie som flyttat in i min mage då jag berättade om kramperna och springet på toan.
Det har aldrig varit aktuellt att spy så vinterkräksjukan är det inte.

Igår låg jag mest under ett täcke i soffan. Jag och Samuel var till affären rätt sent på eftermiddagen och handlade mat som vi gjorde iordning.
Tyvärr resulterade det i skyttetrafik mellan soffan och toan, men så kan det gå.
Jag hade så förbaskat ont i arslet igår så jag ville bara gråta ;)
Men idag har jag ingenting kvar i magen och jag känner mig sådär urholkad som man kan göra när man spytt för många gånger.
Men jag ska inte äta riktig mat förrän magen lugnat ner sig, så jag slipper springet!
Men det var riktigt mysigt med en heldag i soffan igår med pojkvännen så jag är rätt nöjd :)

Annars, förutom magont, så var helgen jättebra. Vi var ute hos Mikkiz och Anders i lördags och åt mat, tittade på Melodifestivalen och spelade spelet som Mikkiz fick när hon fyllde år. Det var roligt :)
Mikkiz ska för övrigt slå sönder sitt glasbord ;)

Just det. Vi var ju till Västerås och köpte ett par vandringskängor till mig! Ett par nya Lundhags som kvinnan jag köpte dom av fick ont av. Hurra för mig som betalade mindre än halva priset för dom!



Jag fick order av Samuel att ringa till mannen vi köpte lägenheten av och höra om inflytt 1 maj så det har jag gjort och vi fick klartecken om det. Det kan vara skönt att få tillträde tidigare så att vi kan lägga golv och måla det som behövs målas.


Nu ska jag smälta min blåbärspurè. Jag åt bara halva miniburken för jag vågade inte äta mer ha ha ;)

Kommentarer
Postat av: Aida

Usch det lät inte roligt! Krya på dig!!

2011-03-07 @ 15:13:47
URL: http://aidalovesmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0