London längtan!

Snart är det bara fem veckor kvar till det är dags att besöka London med tjejerna.

Jag önskar att jag hade mer pengar att spendera, eftersom att det finns så bra shopping där, men ibland tillåter inte ekonomin det ;)
Jag får njuta av mina galna kompisar och shoppa lite lagom. Eller är det någon som har ett förslag på hur man tjänar lite snabba cash? Ett lagligt förslag ;)



Förra året när jag var i London var jag så himla nykär! Då hade jag och Samuel träffats i ungefär två månader. Jag hade ingen vidare matlust och jag tänkte på honom ungefär HELA tiden :)
I år är jag ÄNNU mer kär än förra året.

Fem veckor går snabbt. Snart så är vi i London och busar runt på gatorna och dricker gott kaffe från Starbucks och tar en massa dumma kort ha ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0