Örebro i mitt hjärta

Det var skönt att komma hem idag.
Mamma och jag hade ovetandes köpt tulpaner till varandra ha ha :)
Mina står nu hemma hos Samuel för det är där jag är nu. Så fina så.
Jag tog bilder idag, men jag visar som när jag kan lägga in dom på min dator.
Jag och mamma åt god lunch och så åt vi fruktsallad till efterrätt. Jag är fortfarande mätt!
Vi pratade om allt möjligt och sen kom mormor och morfar och drack kaffe.
Jättemysigt.
Tack för idag <3
Jag blev jätte trött när jag kom hem. Jag kämpar mot mina tunga ögonlock. Jag funderar på en snabb powernap medan Samuel tränar...hm...kanske ska vila lite bara? :)

Kommentarer
Postat av: mamma

det var toppen vi gör omm det snart igen kram

2011-03-17 @ 09:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0