Scandic i Muppsala

Jag är så trött så att det värker i ögonen på mig.

Det har gått bra idag på jobbet. Jag var orolig i onödan för några tåg. Jag fick hjälp på plattformen av en kollega på ett tåg och av en annan på ett annat tåg. Helt underbara!

Nu sitter jag, eller okej, jag halvligger i en fotölj på mitt hotellrum och jag känner mig nöjd över att veta att jag bara har två tåg imorgon och sen slutar jag för dagen.
Om det är sol imorgon eller åtminstone rätt varmt, så blir det lunch utomhus med vännerna :)

Tydligen så är semestervalet klart, så jag ska kolla vilka veckor som jag fått imorgon. Jag kan inte tänka mig att jag får någonting annat än det jag önskat eftersom jag är bland dom första att välja.
Jag sökte ledigt tidigare idag den helgen som vi fått nycklarna till nya lägenheten. Jag vill inte jobba då ju, då vill jag vara hemma och slita med renoveringen =) Men jag känner ingen större förhoppning om att få ledigt, men jag har iallafall försökt att få det =)

Jag hoppas att deklarationen kommer den här veckan. Jag vill se om jag får någontng tillbaka och så ska jag ju givetvis dra av en hel del för all pendling till jobbet.
Jag läste igår att Skatteverket ska granska avdrag till och från arbetet extra noga i år, men det känner jag mig lugn med. Jag vet precis hur mycket bil jag kört och dom milen jag drar av stämmer absolut med milantalet som står i min bil =)
Jag vet en som dragit av pengar i flera år, som har fuskat med det så en sån hoppas jag att dom får fast och skickar in i fängelse!

På tal om något helt annat så fick jag en matlåda med dillkött av mamma. Det var så jäkla gott så jag ville typ slicka upp det som fanns kvar i matlådan!
Jag sov ju där inatt och hade ingen matlåda...Tur man har en snäll mamma då ;)


Det blir en tidig kväll känner jag...gäsp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0