Weekend on speed

Ja lediga helger måste gå på speed så fort som dom tar slut...

Jag har ont i huvudet och det gör mig illamående. KattenFrånHelvetet jävlades hela natten. Tur att Samuel sover djupt och inte blir störd av det.
Jobbigt bara att knappt ha sovit och att jag ska jobba till halv ett inatt...

Jag tänkte gå ner och träna, men jag orkar inte lyfta någonting med huvudvärk så jag får acceptera att jag inte kan gå iväg. Jag ska ta med mig träningsväskan till jobbet idag så att jag kan träna efter jobbet på onsdag då jag slutar relativt tidigt.
Inatt sover jag i Örebro och på Tisdag i Muppsala.

Samuel har idag blivit av med sin lägenhet så det känns bra. Hurra! Så nu slipper han grubbla och oroa sig.

Igår när Samuel somnat så låg jag och tänkte. På flytt, på flyttstäd, på renovering och sen på tusen saker till. Min hjärna tror att den ska beta av allting just när jag ska koppla av och sova. Jag kan inte lösa någonting när det nästan är natt!

Och så fick jag veta på morgonkvisten att någon hittat kärleken och då blir jag så glad. Jag vill att alla ska hitta den.

Nu ska jag vila huvudet och sen gå hem till Samuel och hämta min bil och åka till affären och köpa någon lunch...eller ja, hoppas att jag får ner någon lunch och sen ska jag gå över till Michaela innan jag ska till jobbet...

Kommentarer
Postat av: Annica

Vad bra att det löste sig med lägenheten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0