En liten paus

Jag hade tur som hann åka två vändor med saker för sen blev det ett riktigt busväder. Nu blåser det bara väldigt mycket men solen har tittat fram.

Jag visar er lite utav lägenheten tänkte jag:

Köket i motljus:



Det är ju lite stökigt, men det börjar ta sig.

Samuel påminde mig igår om att det faktiskt är våran soffa och inte bara hans. Min lilla soffa står i lilla rummet. Leo är nöjd:



Lite av sovrummet så att ni ska få se det fina gröna taket:



Det blir förstås lättare att se helheten när ni kommer och hälsar på :)


Jag har beställt två handdukar och en grillvante ifrån Lexington.
Det är ju inte billiga grejer men det är kvalitet. Jag älskar deras mjuka handdukar och köpte bara två stycken små. Säg ingenting till Samuel bara ;)

Jag har även tittat lite på flygbiljetter till Dublin i sommar. Jag ska ju följa med Samuel till fjällen men så känner jag att jag vill göra någonting annat också...och Samuel säger att han hänger på vad jag än bestämmer mig för. Men så kom han med ett förslag, Dublin, så det har jag då kikat lite på. Jag ska höra med honom sen om jag ska köpa biljetter till oss.
Vulkanen på Island borde väl ha slutat att spy ut aska i Juli?

Igår slogs vi här hemma, på låtsas, och det var rätt skönt att få ut aggressioner och oro för min del så idag känner jag mig väldigt kärlekskrank och har räknat ner timmarna till Samuels hemkomst sen jag vaknade... Om en timme är han hemma :) Då ska vi hämta lite tavlor borta i min gamla lägenhet och sen ska vi sätta upp dom här hemma plus lite andra saker.
Nästa vecka är jag ensam hemma måndag - lördag. Då är Samuel i Hannover med jobbet. På Lördag slutar jag vid sju på kvällen så då hinner vi bara ses en liten stund...på söndagen sover jag borta..typiskt.
Men jag har redan planerat in att jag ska hyra Änglagård och äta Ben&Jerrys en kväll när han är borta ;) Jag jobbar alla dagar förutom torsdag så det blir bara ensamt när jag ska sova.

Och på tal om något helt annat så har jag mensvärkskänslor fast jag ska inte ha mens förrän i helgen. Fast jag vet inte, förra månaden blev jag överraskad av den så...Känns bara konstigt att den inte kommer när den ska. Fast helst vill jag ju att den inte ska komma alls förstås.

Tillbaka till kartongerna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0