Sambos

Nu är vi iallafall sambos för nu bor vi i samma lägenhet. Vi är inte längre särbos och det känns väldigt bra.
Det är lite kvar att kasta och köra hit och sen då städningen, men det ska vi klara av till 1 juni tycker jag.

Det händer saker runtomkring som gör att jag längtar efter att få tid tillsammans med min kära pojkvän. När allting är mer normalt. Jag väntar och hoppas att det inte dröjer.

Det blåser som tusan ute men huset svajjar inte iallafall, så jag kan känna mig trygg här högst upp.

Jag har kört lite saker hit, handlat och gjort matlådor så att jag inte behöver tänka på det ikväll.

Leo, katten, verkar trivas väldigt bra här. Han har inte skrikit och gapat dom två nätterna som han har sovit här och jag hoppas att den trenden håller i sig. När balkongen nätats in kommer han att trivas ännu bättre här.

Jag återkommer med bilder när vi har fått undan kartonger och är någorlunda färdiga här.

Jag undrar när jag ska få tid till att färga mitt hår...

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Imorn får du tid till att jobba med mig iaf.. Hur bra som helst ;)

<3

2011-05-24 @ 09:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0