SuperSöndag

Jag parkerade precis röven i soffan och jösses vad trött jag blev =) Halva hallen kvar att lägga golv på och sen lister på det och sen är allting klart =)
Ja sen ska det städas förstås =) Men det är snart klart! Det känns så himla bra. Jag är så glad =)

Såg ni Eurovision igår? Jag tyckte att det var ett fåtal låtar som var bra. Det är roligt att dom låtarna som var förhandstippade att få bra placeringar inte alls fick det. Ja förutom Sverige då. Kul att Saade kom trea!

Igår blev jag förbannad på mina långa naglar så jag klippte av dom...det ser jättekonstigt ut nu, men det är faktiskt skönt att inte ha så långa...även om det är jättefint att ha långa naglar...jag kan liksom ta i saker ordentligt och skriva på tangenterna på datorn mycket bättre...

Lediga helger går så vansinnigt fort! Jag och Samuel sa det nyss att det ska bli så skönt med en riktig ledig helg sen. Då vi bara kan slöa och göra ingenting om vi inte vill.

Jag mår bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0