Tiden

Den går så fort. Den här helgen gick så fort...
Jag och Samuel hjälptes åt i Lördags att städa min gamla lägenhet. Jag försökte att få tag i min hyresvärd för att höra om jag gjort allt och få en städbesiktning men han svarade inte. Om han inte ringer upp idag får jag ringa honom imorgon...det är ju första juni på Onsdag och då har jag inte längre ansvar för lägenheten.

På Lördags kvällen drack vi lite öl och vin och spelade wii. Det är faktiskt rätt roligt fast jag är totalt värdelös på det. Vi spelade bowling, tennis och golf. Jag blev så varm så tillslut stod jag bara i linne och trosor och spelade haha.
Vi satte även upp massor av tavlor på en vägg, en spegel och en tavellist i hallen.
Igår plockade vi lite hemma och bara mös. Jag är glad att vi bara var och tog hand om varandra igår. Jag hinner pussa Samuel hejdå i eftermiddag innan han åker till Tyskland.
Det känns oroligt att han ska åka, men jag har massor av saker att ta itu med när jag inte jobbar så dagarna går nog fort.

Idag efter jobbet, ska jag stanna till hos mamma och fira Mors dag en dag för sent eftersom att jag inte var där igår. Jag tror inte att det gör någonting, hon blir nog bara glad om jag kommer en stund.

Jag ska ta mig en promenad innan jag ska äta min lunch. Jag gick upp 03:20 så det är snart dags för lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0