11:20

Ja då klev jag upp idag. Snacka om trött.

Igår när jag körde hem från jobbet var jag egentligen alldeles för trött för att köra bil i regn och mörker men det enda jag ville var att få krypa ner i sängen bredvid Samuel och somna. Han hade inte riktigt somnat när jag kom hem så jag fick några kramar och pussar och imorse kröp jag tätt intill honom medan han snoozade. Älskade Samuel han är bäst.

Ikväll börjar jag att jobba klockan 18 så innan dess verkar det som om jag ska sitta i soffan ;)

Jag längtar till helgen för att jag vet att nästa helg är jag i princip inte hemma någonting, då jag jobbar min jävelhelg, men det är sista gången jag gör det, det måste jag peppa mig själv med.

Jag drömmer otroligt mycket konstigt nuförtiden. Konstigare än normalt. Jag undrar hur jag får till allting ibland.
Jag vaknar då och då av att bebisen rör sig i magen men jag kan snabbt somna om igen. Han har sina rutiner och rör sig mest på morgonen och eftermiddag och kväll.
Det börjar bli trångt där inne så han gör kanske inga volter där inne längre utan vänder sig bara då och då. Han ligger oftast på samma ställe, då jag oftast känner honom sparka på min högra sida. Jag tror jag bara känt honom sparka på min vänstra sida två gånger.
Mot slutet kommer han väl ligga och sparka på mina revben misstänker jag.

Jag har ingenting roligt att skriva alls. Hjärnan är bara grötig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0