16 dagar

Igår räknade jag ut att jag har 16 arbetsdagar kvar innan jag får gå hem och hänga in uniformen.
Idag startar min skithelg klockan 13 och jag ska tänka på 16 dagar hela den här helgen. Jag avskyr verkligen den här helgen. Jag kommer hem till mitt hem klockan 20 imorgon kväll och måste åka igen klockan 10 på Söndag. Jag sover alltså borta både ikväll och på Söndag.
Men som sagt, jag ska försöka tänka på 16 dagar, eller ja dom minskar ju i helgen, men idag ska jag tänka på 16.

Jag försökte att sova riktigt länge idag för jag jobbar så länge idag men det gick inget vidare. Imorse låg jag som ett frimärke på Samuel för att suga åt mig så mycket jag kunde av hans närhet. Jag kommer att längta hem till honom.

Synd att det inte är sol idag också, då är det lättare att piggna till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0