Älskade skumtomtar

Försöker att inte somna sittandes i soffan alla redan =)

Så skönt att veta att jag har två lediga dagar framför mig. Det blev lite struligt på slutet på jobbet idag, men jag lyckades fixa så att det blev bra tillslut. Jag fick tom ett " tack för att du fixade allt " och det gjorde mig glad.

Skumtomtarna är inköpta och jag vet att mamma också har en låda till mig haha =) Jag älskar skumtomtar. Nej jag äter inte upp alla själv, Samuel äter fler än mig!

Det är märkligt. Katten brukar aldrig vara på köksbordet men bara för att jag gjort mig till och lagt en julduk där så ska han ligga där och gärna flytta på duken också så den ligger i en hög bara. Jag får se om jag tar bort duken, jag blir så irriterad på att aldrig få ha någonting ifred eller få ha lite fint någon gång.

Jag förstår inte riktigt hur folk kan vilja vara tjocka. Med tanke på att magen tar emot när man är gravid så lär det ju vara likadant om man är tjock. Det gäller att hitta sina sätt att böja sig och resa sig med magen i vägen.

Om en halvtimme ungefär kommer min bästis hem från innebandyn. Jag längtar efter honom!

Ikväll tänker jag somna i soffan. Gud vad skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0