Gravid i vecka 30






Bara tio veckor kvar nu!

Usch igår när det var dags att sova brast det för mig. Jag var trött, all min oro för saker kom fram och jag blev arg och sen grinade jag i en timme.
Jag tänker inte skriva ut vad det är som bekymrar mig det räcker att stackars Samuel fick höra det igår.
Han är så fin. Kramade och pussade mig och försökte få mig på bättre tankar. Jag skulle inte klara mig utan honom.

Samuel har gjort superfint hemma nu när jag jobbat/jobbar hela helgen så det ska bli så roligt att komma hem imorgon och se det på annat sätt in via mms till mobilen.

Imorgon slutar jag att jobba halv elva och sen är jag ledig i två dagar. Jag ska njuta!

16:15 imorgon blir det besök hos barnmorskan och se så lillen mår bra. Och mamman. Får se hur mycket jag har gått upp i vikt dom senaste veckorna.
Hela helgen har jag fått höra av resenärer och kollegor att jag är fin och att jag har så fin mage. Det gör mig jätteglad =)

Vid 21 går tåget tillbaka till Stockholm från Linköping. Jag längtar efter att få sova!

Kommentarer
Postat av: Annica

Skönt att komma hem till en städad lägenhet :)

Postat av: Huld

Finmagen <3

2011-11-22 @ 22:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0