Jag älskar att komma hem

Jag gör verkligen det. Jag älskar att vara hemma!

Jag slutade att jobba klockan nio imorse ( jag började jobba kl 08 igår ) så jag åkte till min mormor och morfar och hälsade på en stund. Det var tänkt att jag skulle lämna tillbaka en klänning på stan men så kom mamma på att hon kunde lämna tillbaka den åt mig och hon var passande nog hos mormor och morfar innan hon skulle börja jobba. Jag hjälpte mormor och morfar med deras digitalbox, dom har fått en ny så jag hoppas att det jag sa fastnade ;)
Kaffe och kakor och sen åkte jag hem.

När jag kom hem tog jag av mig uniformen och stod halvnaken i hallen då jag såg att det har bildats en mörk ring runt min navel. Antingen ligger bebisen och trycker där eller så håller min navel på att ploppa ut. Det ser lustigt ut iallafall och först trodde jag att det var smuts!
Igår satt jag i sängen på hotellet och kände för första gången att det var riktigt obekvämt att sitta upp med magen. Den är liksom i vägen ;) Jag satt helt klart skönast när jag lutade mig bakåt.
Men jag är så otroligt glad för min mage så det är inte klokt. Jag älskar lillen som bor där inne och blir glad varje gång han ger mig en knytnäve eller en spark från insidan.
Tänk att jag och Samuel har gjort honom.
Jag gick in i vecka 28 igår så det är inte så långt kvar och tiden går verkligen jättefort!

Imorgon är jag ledig och jag har lunchdate med Mikkiz och Nellie =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0