Måndag igen

När jag har ätit blir jag nuförtiden hur varm som helst och börjar att svettas! Fy så ofräscht men jag kan inte rå för det. Jag kan inte äta så mycket nuförtiden heller utan det blir mindre och oftare istället. Det är fullt i magen.

Igår hade jag svårt att somna pga halsbrännan. Jag kände inte av den alls under dagen men när jag skulle lägga mig för att sova så kom den. När jag lyckats somna vaknar jag snabbt utav att jag hostar pga det som åker upp och ner i halsen på mig. Så inatt halvsatt jag och sov. Det var det enda som fungerade. Äckligt med halsbränna!
Om jag tar i för mycket, tex idag när jag skulle moppa köksgolvet och var tvungen att ta i lite på vissa fläckar så kom halsbrännan. Och när jag böjer mig framåt för att plocka upp någonting från golvet så kommer den också.

När jag står upp så ser jag inte mina fötter konstaterade jag igår. Men lutar jag mig framåt så ser jag dom. Tjockismage.

Idag börjar jag jobba vid fyra och slutar halv ett inatt. Inte ett favoritpass då jag inte är en kvällspigg person, men jag ska träffa Malin en stund på min tretimmars rast uppe i Stockholm ikväll så då kan jag hålla mig vaken.
Inatt passar jag på att sova i Örebro för jag börjar strax innan tolv imorgon. Väldigt onödigt att köra hem då. Tråkigt bara att jag inte får sova hemma imorgon för då sover jag borta på jobbet.

Idag kom Samuels julklapp med posten så nu behöver jag bara köpa papper så att jag kan slå in den.

Jag kom på en sak igår som jag vill göra till bebisen. Jag får se om jag lyckas och visar resultatet här sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0