Missa tåget

I förmiddags missade jag tåget när jag skulle till Örebro.
Det fanns en enda plats ledig och där lekte en körskolebil. Jag var helt galen och körde runt runt i hopp om att dom skulle fatta vinken, men inte. Dom måste också ha sett att det endast fanns en plats ledig.
Så jag fick köra bil till Örebro och slösa pengar på bensin och på parkering när jag kunde sluppit det.

Jag och Emma strosade runt på stan, pratade om allt möjligt viktigt, åt lunch och satt och spanade på folk på Espresso House. Vi såg ingenting roligt idag.

Jag vill tro att min nästäppa beror på att jag nyss var sjuk och att det inte är någonting som jag ska dras med till bebisen kommer ut. Det är rätt vanligt att vara täppt för jämnan när man är gravid.
Imorse vaknade jag jättetidigt och fick ingen luft och nu har det korkat igen totalt. Jag har ingenting att snyta ut utan när jag använder nässpray så lättar det bara trycket och jag kan andas igen.
Nässpray ska man bara använda i en vecka och det har jag snart gjort.

Halsbränna verkar jag få varje eftermiddag. Det är inte så mysigt...

Jag drömde inatt att bebisen hade kommit. Vi hade en jättedålig vagn där handtaget hela tiden åkte ner. I drömmen hade bebisen min näsa. Vi får se när han kommer ut vems näsa han har.

Jag är frusen idag och har tänt en massa ljus för att få lite värme då det inte kommer någon ur elementen. Det är ju typ 10 grader ute så det är ju inte kallt...
Samuel får värma mig när han kommer hem.

Imorgon ska jag till Örebro för att träffa mamma och kanske syrran också.

Fem veckor kvar att jobba sen slipper jag för ett tag.
Idag när jag och Emma gick runt på stan blev jag trött i magen. Den drog ihop sig och blev stenhård så jag får börja lyssna mer på den. När jag ska vila och så. Liiite svårt med mitt jobb att kunna vila tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0