Däckbyte

Givetvis är inte chefen där när jag ska byta däcken på bilen... Bilen levererades utan domkraft och då är det ju rätt svårt att byta däck så firman ska få göra det åt mig idag efter klockan ett... Jag fick förklara situationen för en som jobbar där och jag hoppas att han inte tänker kräva mig på pengar.
Eller jag tänker inte betala för det så får han säga vad han vill. Synd att jag inte kommer att få reda på om jag ska få en domkraft eller inte idag, men jag får väl åka dit på Måndag igen.

Samuel bad mig att åka och hämta nyckeln till elskåpet på parkeringen idag när jag ändå var ute och åkte. Jag frågade vart kontoret ligger och jag fick tillbaka: på andra sidan gatan någonstans haha.
Jag hittade ;)

Jag har dammsugit men inte tagit itu med disken än. Jag har hela dagen på mig att göra det. Det känns som att jag alltid städar,diskar eller tvättar när jag har en ledig dag och det känns tråkigt.

Imorgon jobbar jag mellan 06 och 15 och på Söndag mellan åtta och fem. Det känns jätteskönt att veta att jag får sova hemma varje kväll i helgen.

Inatt sov jag jättebra iallafall. Natten till igår sov jag endast en timme så jag var helt förstörd när jag kom hem vid tre. Jag gick och la mig och sov ända till mamma ringde mig strax efter halv sex.
Samuel låg och sov i mitt knä igår så jag fick titta på vilket program jag ville på TV haha =)

Jag längtar efter honom. Snart kommer han hem och då ska jag pussa på honom så han blir trött på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0