En väldigt bra dag

Trots en tidig uppgång, 3:25 så blev dagen bra.

När jag jobbat färdigt, lagom till lunch, så åkte jag hem till min syster och fick lunch =) Riktigt lyxigt. Fick till en riktigt snygg bild på Sky också:



Tack syrran för maten och för pepparkakorna =)

Efter det åkte jag hem till mina föräldrar. Bara pappa var hemma. Och så Rocco förstås. Jag sov ett tag när jag var där för jag var trött. Rocco kom och tittade till mig några gånger. Söt!
Sen var det dags att åka hem till Bob och Mira och fika =) Bob hade köpt jättegoda bullar och kakor. Det var mysigt att vara hemma hos dom och bara sitta och prata och så. Nästa gång tar jag med mig Samuel dit.

Äntligen hemma svirade jag om till bekvämare kläder. Ikväll tjuvade jag Samuels för han är inte hemma ;)
Jag vill vara vaken när han kommer hem, men så tunga som mina ögonlock är så vet jag inte om det är möjligt... och klockan ringer 03:25 inatt igen...

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha bajs sky!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0