Frukost hos syrran

Farfar blev hemskickad igår för att få ringa efter ambulans igen imorse. Nu hoppas jag att han får stanna kvar på sjukhuset.
Det har varit så mycket sjukhus det senaste året för honom. Jag är inte dum i huvudet, jag vet att ingen finns för alltid, men dom som alltid funnits i mitt liv vill jag ska finnas kvar...


Jag slutade jobba klockan nio imorse och hade bjudit in mig själv till min syster ;) God frukost och goda kakor fick jag där =) Gillar den nya trenden vi börjat med, att jag äter gratis där en gång i veckan haha ;)

Jag är trött idag. Kroppen är trött också. Jag har tvättid och längtar till den är över så att jag kan vila ögonen. Det räcker med 30 minuter.

Jag längtar efter min kärlek som är på jobbet. Jag ska krama honom så hårt ikväll när han kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Annica

Gratis är gott ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0