Halvtid och innedag

Det känns skönt att vara halvvägs. Nu kan man nästan räkna ner istället ;)



Jag tog bilden igår kväll så det blev skugga från lampan på halva magen, men ändå ;)

Imorse när Samuels mobil ringde för väckning så gick jag upp på toa och såg bara en enda stor dimma utanför och så hörde jag att det regnade. Det var väldigt skönt att få krypa tätt intill honom medan han snoozade.
Jag somnade om sen när han pussat mig hejdå och jag sov till halv tio då jag vaknade av att han skickade sms.

Idag känner jag mig väldigt trött fast jag sovit väldigt bra. Jag ska gå upp halv fyra resten av veckan så jag vet att den tröttheten som jag känner nu inte är någonting mot vad jag kommer känna sen haha ;)
Men jag kommer få en bra vecka. På Onsdag åker jag till syrran när jag jobbat klart och efter det så åker jag hem till Bob och Mira och träffar Mira. Hon och jag har inte setts på jättelänge =/

Jag håller på och tvättar och jag tror att jag ska ha en innedag idag. Vädret är inte alls roligt och det är skönt att bara få vara ibland.
Jag saknar Samuel här hemma. Det känns att jag jobbat i helgen och att vi inte setts så mycket.

Jag hoppas att inte Posten tappat bort min åkpåse för jag fick den inte i Fredags heller =/ Jag hoppas verkligen att den kommer idag...Man kan ju bli blåst av att köpa någonting av någon på Tradera, men tjejen jag köpte den av hade bara positiva omdömen och typ 300 stycken såna också, så jag vill välja att tro att Posten tappat bort den om den inte kommer idag. Och jag har handlat mycket på Tradera förr och aldrig blivit blåst...

Snart dags att gå ner till tvättstugan igen med mina snygga pyjamasbyxor som är rosa med vita prickar. Vem bryr sig ;)

Kommentarer
Postat av: '

2011-09-17 @ 19:47:18
Postat av: Katrin

Åh vad fin du är!! =)



Och jag såg nedan att du köpt olja för att smörja in magen med mot bristningar, jag köpte Weledas havandeskapsolja och smörjde morgon o kväll men fick tyvärr ändå hela magen full.. Tyvärr ligger det i generna och inget man kan göra så mkt mot, säger de som kan. Hursom, kan man förebygga så gör man ju det o hoppas det fungerar iaf :) och det är himla mysigt att smörja o känna hur bebisen ligger o "klappa", blir ju nästan som massage för honom :)

Mina bristningar kom runt v32 ungefär, kändes inte så roligt att gå nästan hela tiden o sen pluppade de upp mer o mer sista veckorna.. men men. Slitaget gav ju en fin belöning iaf ;)



Hoppas du har bättre lycka m oljan nu!

Kram

2011-09-17 @ 19:53:31
URL: http://vardagenvar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0