Hem ljuva hem

Varje gång jag tar hissen upp till lägenheten så blir jag lugn i kroppen. Om jag vet att Samuel är hemma så blir jag pirrig i magen. Vi möter alltid varandra i hallen när någon kommer hem. Det tycker jag är fint.
Idag visste jag att Samuel var på jobbet så när jag öppnade dörren kom det inte en pojkvän utan en katt med svansen rakt upp som skrek ;)
Oftast när jag sovit borta så är Leo skitsur på mig i flera timmar. Han är så missnöjd när jag lämnat honom.
Men idag gick det bättre. Han har bara gett mig onda ögat några gånger ;)

Jag har fortfarande lite svårt att acceptera att jag bor i den här stan, men jag är glad att jag känner mig hemma i lägenheten iallafall.

Efter att jag jobbat klart så mötte jag upp Emma och Mathilda för att äta lunch på Gröna Grodan i Örebro och prata lite strunt ett tag. Vi satt en stund och spånade på killnamn, men det var mest tjejnamn vi kom på haha =)
Alltid skönt att träffa dom och få slappna av en stund. Dom är bäst <3

Jag har precis skjutit upp en dos nässpray i näsan så nu hoppas jag att jag snart kan snyta mig. Snoret har liksom fastnat. Jag känner mig lite piggare idag så jag hoppas att jag är helt bra till imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0