Kylig Fredag

Det blev inte en superlång sovmorgon för mig imorse. Jag vaknade 07:50 och fick inte luft genom näsan ;)
Men jag kände mig ändå pigg och vid gott mod så jag gick upp och tog itu med disken som fanns.

Idag ska jag ut till höggravida Mikkiz och ta en promenad med henne och Akilles. Hon kan få bebisen när som helst, det är spännande =) Hoppas hon slipper gå över tiden alltför mycket.
Sen ska jag åka hem och dammsuga ( ingen idè att göra det nu ) och sen kommer fam. Nordin/Svensson på fika klockan 15.
Ikväll blir det soffhäng med Samuel och jag får lägga mig rätt tidigt för jag måste gå upp halv fem för att åka och jobba på Lördag morgon...

Jag drömde om bebisen inatt. Att han låg i ett frigolitägg och att jag kunde plocka ut honom ur magen och titta på honom genom en springa i ägget =) Jag hoppas att han ger mig en spark snart så att jag kan känna honom. Han kan ju sparka för fullt där inne men att jag bara inte förstått att det är det jag känner. Jag längtar till februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0