Min namnsdag =)

Jag ville inte lämna sängen förut ;)
Jag hade svårt att komma till ro när jag kom hem. Samuel hade stulit kudden som jag ligger och kramar och då kunde jag inte somna haha =) Jättefjantigt men så var det.
Imorse när Samuel började sin snoozeritual så kröp jag som vanligt tätt intill honom och låg och dregglade på hans axel. Jag älskar våran lilla snoozetradition.
Sen fick jag min kudde och kunde somna om när han åkt till jobbet ;)

Idag har jag namnsdag. Det hade jag glömt bort, men det hade inte mamma och syrran som smsat grattis på morgonen =)
Namnsdag är egentligen inget speciellt men det är alltid roligt att få några grattis. Det var tom kompisar från jobbet som uppmärksammat det och skrivit grattis på Facebook.

Igår blev jag gratulerad till graviditeten av fyllegubbarna i Gnesta när jag stannade där med tåget haha. Dom är så roliga. Dom har aldrig haft snefyllor när jag träffat dom utan dom är glada, pratar och skojar med mig och så vinkar dom alltid när tåget åker =)

Idag ska jag bege mig till KICKS för att utnyttja min rabattkupong, behöver ny mascara och sen ska jag köpa ett kort till farfar och hämta ut mitt balsam på ett ställe.
Jobb blir det ikväll klockan 18 så jag hinner pussa på min prins när han kommer hem. Han ska inte träna idag utan hjälpa sin pappa med någon stege eller vad det var.

Känns sådär att sova i Stockholm inatt när Hulda hittat vägglöss i sitt rum...Men dom har tydligen tagit det på allvar och spärrat av det rummet och några intilliggande, men det kommer ändå krypa på mig ikväll när jag kommer dit...Jätte jätte äckligt.

Fortfarande lite svårt att känna igen mig när jag ser min spegelbild =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0