Små älgar

I förmiddags åkte vi till Västerås för att kolla på en barnvagn som jag sett på Blocket. Jag tror jag skrivit tidigare att jag sett en vagn på en blogg som jag sedan hittade på Blocket.
Vi fick vagnen med oss hem =) Vi är ute i god tid, jag vet, men hittar man en vagn man vill ha då är det svårt att "glömma" den och vänta.
Samuel tyckte att den var jättefin och tyckte att vi skulle slå till. Jag kände mig otroligt mallig när Samuel gick och sköt vagnen framför sig till bilen. Har jag en så snygg kille som kommer att bli en snygg pappa???
Nu vill man ju bara att det ska bli februari så att han kommer så vi kan köra runt på honom =)
Vagnen gick in i hissen och vi kunde stå vid sidan båda två. Vilken tur =)



Efter att vi köpt vagnen så åkte vi och handlade lite andra småsaker och sen åkte vi till mina föräldrar för att äta. God mat och efterrätt ( hjortron och glass ) och en massa skratt. Mamma skrattade så hon sprutade ut ölen som hon hade i munnen haha det var roligt =)

Väl hemma igen så är det tvättstugan som gäller. Roligt Lördagkvällsnöje va? ;)

Imorgon blir det en skogstur och mat hemma hos Samuels mamma. Helger går så fort!

Imorgon går jag in i v 19. Snart halvtid =) Veckorna går så himla fort! Det är iofs bra för då blir det snart februari. Vi satt och spånade på lite namn när vi var hemma hos mina föräldrar. Vi har några att välja på!

Kommentarer
Postat av: Annica

Joo det är där dom har dom :) men inte alla lukter.. ska nog beställa på nätet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0