Tjockisens nya kläder

Idag åkte jag till Örebro för att äta lunch med min familj. Jag hade på mig mina nya kläder. Skönt med en mjuk skjorta och kjol!





Det är ingen silverring på skjortan utan det är handtaget till badrumsskåpet ;)


Jag vet någon som fått värkar ;) Om det går med rekordfart kommer bebisen ikväll eller så kommer den imorgon. Samuel har satt pengar på idag så det vore roligt för honom att vinna ;) ( Han vinner ju alltid )

Jag har sneglat på disken. Jag har ingen lust alls att diska. Jag vill bara kasta allting. Jag hatar disk. Vi får verkligen disk hela tiden och det är oftast jag som är hemma och kan diska. Usch hata disk.

Imorgon sover jag borta, men får som tur är komma hem redan på Lördag förmiddag. Sen jobbar jag ett 12 timmars pass på Söndag och får sova borta igen, men slutar redan klockan nio på Måndag morgon.

Usch jag har verkligen svårt att känna mig helt glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0