Var det en spark?

Idag när jag kom hem från jobbet så la jag mig för att sova en stund. Det var då som jag kände någonting i magen som jag hoppas var en spark.
Det kändes som om det ruskades om lite, som ett sprattel där inne. Flera gånger kände jag samma sak och jag låg där i sängen och fnissade och tryckte tillbaka på magen.
Jag vet ju inte om det var bebisen som sparkade men jag har aldrig tidigare känt det där =)

Imorgon är det sista natten som klockan ringer 03:25. Sen får jag en välbehövlig tvådagars paus innan den ringer lika tidigt igen nästa vecka...huua...

Jag skulle bara sova en liten stund när jag kom hem men sov nästan tre timmar.

Snart blir det pannkakor!

Kommentarer
Postat av: Annica

Åh tänk om det var en liten spark :)

Postat av: Christine

Det lät verkligen som att det var sparkar du kände :) Mysigt!!

2011-09-16 @ 09:05:01
URL: http://kirsten.blogg.se/
Postat av: Katrin

Men hej :)

Det är klart det var en liten liten spark!! :)

Kommer ihåg Leos första, som ett litet "fisk-sprattel" ;) Så mysigt!!



Hoppas du mår fortsatt bra nu?

kram Katrin

2011-09-17 @ 19:45:37
URL: http://vardagenvar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0