Vem har smittat mig?!

Att vara förkyld är så onödigt. Jag gillar inte att känna mig slö och få dåligt med luft. I Fredags kväll hade jag ont i halsen men sen var det bara lite på Lördag morgonen och sen var det bra. Igår hade jag lite ont i halsen när jag vaknade men sen var det bra till igår kväll då kom snoret och imorse när jag vaknade gjorde det ont i halsen och jag var igentäppt i näsan.
Jag vill inte vara förkyld!
Jag börjar jobba tio i fyra i eftermiddag så jag får vara hemma och kurera mig en stund, det kan vara skönt.
Så onödigt med förkylningar!

Igår innan Samuel satte sopsäckar runt liggdelen på vagnen så la jag och satte jag dit alla delar där dom ska sitta på vagnen:



Det är så konstigt att det står en vagn i lilla rummet =) Samuel har sagt det flera gånger i helgen, där står det en vagn! Och så ler han ;)
Jag fick ju se lillkillen i Onsdags men nu känns det sådär overkligt igen, sådär: finns det verkligen en bebis i min mage?
Jag kan inte säga att jag känt honom sparka än, det kan ju upplevas som gaser och det har jag ju alltid i magen, så när jag för första gången känner en riktig spark kanske jag kan förstå att han verkligen är där inne =)

Igår gick jag in i v 19. En dag tidigare än som det var räknat förut. Snart är det halvtid =) Det känns som att det var förra veckan som jag kissade på grav-testet men det var ju 14 veckor sen!

Mikkiz och Anders bebis kan komma när som helst =) Mikkiz gick in i v 38 i Torsdags. Vi träffade dom igår hemma hos Samuels mamma och det kan ju vara sista gången som vi fick se henne som tjockis =) Jag har sagt att hon kan föda i början av veckan som jag har ledig helg så att jag kan komma på helgen och hälsa på haha ;)

På Onsdag ska jag träffa Emma efter jobbet. Jag längtar dit!

Inatt sover jag hos mamma och pappa för jag slutar strax innan ett inatt och börjar tio i tolv imorgon.

Näe jag ska nog städa badrummet tror jag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är också förkyld, så onödigt

2011-09-05 @ 13:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0