BF + 3

Usch vilket dåligt humör jag är på idag. Jag är trött och känner mig bara som en stor klump!

Imorgon är det Tisdag och fullmåne vilket brukar starta förlossningar enligt skrock. Jag hoppas på det.
Både jag och Samuel tror på imorgon ( det var igår innan jag läste det om fullmåne ) Samuels andra alternativ är på Onsdag och jag har sagt på Fredag.
Det var otroligt mysigt här hemma igår. Samuel var hur kärleksfull och mysig som helst och jag njöt av alla kramar och pussar som jag fick utav honom.

Idag ska han vara glad att han är på jobbet och slipper umgås med mig ;)

Jag har varit ute och gått i solen och köpt mig semlor ( tvåpack i affären ) för det tyckte Ewy att jag skulle göra så skulle jag nog bli glad. Jag ska äta en om en stund och se om det fungerar.
Jag ska dra en repa med dammsugaren och ta itu med disken och sen ska jag lägga mig i sängen ett tag och vila. Jag skulle vilja somna, i sådär en halvtimme, för ibland vaknar jag upp med ett annat humör efter en kort sovstund.

Imorgon ska jag åka till Örebro och träffa mamma. Jag står inte ut att vara här hemma och vanka av och an. Jag hoppas att en tur till Örebro kan få fart på lillskiten i magen.

Samtal, sms och mail med frågor om bebisen kommit trillar in hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0