BF + 4

Klockan nio imorse satte jag mig i bilen och åkte mot Örebro. Jag kom fram alldeles lagom till mamma var färdig med jobbmötet och jag drog med henne till IKEA en snabbis. Blev varsin korv och så delade vi på en dricka när vi var klara. 13 kronor och fri påfyllning av dricka =)
Efter det åkte vi hemåt och fikade med pappa och sen tog jag och mamma en promenad med Rocco. Jätteskönt att gå och härligt med frisk luft och röda kinder.
Vid halv två blev jag bjuden på lunch, kalops, och mormor och morfar kom också och åt.
Jag kom hem hit strax efter klockan 15.
Väldigt skönt att komma hemifrån ett par timmar och idag har jag inte känt mig grinfärdig eller arg.

Imorgon blir det besök hos barnmorskan på förmiddagen. Jag ska be om en undersökning och hoppas på att "det ser bra ut".
Igår kväll hade jag förvärkar en timme innan jag somnade och jag hoppades innerligt att det skulle dra igång, men nej. Idag har jag molvärk i svanken men inget mer än det. Envisa unge!
Jag är rädd att han ska bli så himla stor så att det blir jobbigare än normalt vid förlossningen. Och jag tycker inte om tanken på att bli igångsatt med mediciner. Jag tror på det naturliga och ja som sagt det skrämmer mig lite att bli igångsatt så jag hoppas verkligen att han kommer ut av sig själv...
Jag har halsbränna 24 timmar om dygnet nu och det är så jäkla vidrigt!

Jag ska snart börja med maten och invänta Samuel. Jag blir alltid lika glad när han kommer hem från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0