BF + 9 och 41 + 1

Då var jag inne i vecka 42. Suck!
Jag önskar att det var imorgon som jag ska till min barnmorska men det är inte förrän på Tisdag. Jag har knappt känt av några förvärkar eller sammandragningar så jag tror inte att det hänt något mer "där nere" men vill ändå bli undersökt.

Efter frukosten här hemma så städade vi och efter att ha varit i affären så var det trevligt att komma hem till ett nystädat hem. Men det flyger redan runt katthår. Kul.

Inatt och natten innan låg jag vaken och var alldeles klarvaken. Precis som om jag låg och väntade bara. Ingenting händer i magen...envis bebis.

Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på resten av dagen. Det är så himla fint väder ute.
Alldeles snart blir det lunch, det är iallafall någonting att se fram emot varje dag, att få äta haha.

Snälla bebis kom nu!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag tror han väntar tills er dag, 14. Men kom nu lillen, alla väntar ju på dig!

2012-02-12 @ 17:52:32
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/
Postat av: Hulda

Heja dig vad du är bra! Hoppas magen läker fint! Välkommen Noa-snutt! <3

2012-02-13 @ 23:17:43
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0