" Du ser så ung ut "

Idag har jag varit på Systembolaget. Det kändes inte bra att gå in där med tjockismagen. Jag tänkte att folk är ju så trångsynta så dom tror ju att jag ska handla till mig själv.
Men det skulle jag givetvis inte.
Nej jag ska överraska min älskade sambo med några öl i kylen när han kommer hem ifrån jobbet. Samuel brukar ta en Fredagsöl när han kommer hem ifrån jobbet. Lite sådär pusta ut, slappna av och nu är det helg.
Men förra Fredagen vågade han inte göra det, med risk för att jag skulle föda barn, vilket jag påpekade inte skulle hända, men ändå, han är ordentlig och vill kunna köra oss till BB.
Men eftersom att det inte kommer att komma någon bebis idag på den beräknade dagen så vill jag att han ska kunna ta sig en öl när han kommer hem idag =)
Han har så mycket att göra på jobbet och förtjänar att få koppla av ordentligt =)
Jag hoppas att han blir glad =)
Jag saknar att ta en Fredagsöl med honom. Det var mysigt att göra det. Jag har inte druckit en droppe sen Valborgsmässoafton. Vad längesen =) Men jag är inte sugen alls faktiskt.

Iallafall, inne på Systembolaget så tittade han i kassan ganska mycket på mig när jag betalade men han frågade inte om leg. Sen när jag bad om kvittot ( som jag alltid gör vad jag än handlar för det är en fixidè jag har haha ) så sa han: Du har du legitimation?
Jag log och visade mitt leg och då sa han: - Du ser så ung ut så jag var tvungen att fråga. Trevlig helg!
Jag ville kasta mig över rullbandet och ge honom en puss för att han tyckte att jag, 28 år gammal och gravidsvullen såg ung ut.
Men jag höll mig och sa att jag blev glad över att få visa leg och önskade honom en trevlig helg.
Haha han har gjort min dag!

Jag råkade köpa lite bebiskläder när jag var inne på H&M...

Ikväll ska vi fira Samuels pappa som fyller år. Vi ska dit till klockan 19. Innan det så kommer Mikkiz och Anders förbi oss en sväng och tittar på lägenheten. Dom har inte varit här och sett hur vi fått det. Galet!
Får se hur Leo reagerar på Nellie, som är liten. Spännande =)

Busen i magen har lagt sig så att det är jobbigt att sitta upp och böja sig fram är riktigt svårt. Igår hade jag ju väldigt mycket sammandragningar men idag är det lugnt hittills.
Hoppas att han kommer ut snarast så det inte är någon jäkla tonåring jag ska klämma ut haha =)

Kommentarer
Postat av: elin

Sv: ja man är så less nu, varje dag går man och väntar ! Hoppas verkligen du slipper gå över så många dagar :-)

2012-02-05 @ 09:45:48
URL: http://elinvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0