Ser ni?

Jag hittade den här bilden på FB. Det är något konstigt med den, kan ni se vad?



( ser ni inte så titta bakom kudden längst ner till vänster hehe )


Imorse gick jag upp strax efter att Samuel åkt till jobbet. Jag var klar i huvudet och hungrig. Det går ju inte att somna om när man är hungrig.
Dock är jag väldigt trött nu så jag funderar på att äta lunch och sen sova en stund. Det räcker med en timme eller något sånt.
Några kvällar nu har jag somnat ganska fort och det är skönt. Jag har fått gå upp på toa strax innan två men sen lyckats att somna om ganska snabbt.

Jag gick ner till Hemköp på stan och handlade lite för en stund sen. Lite frukt och keso och sånt där. Det var kallt ute men efter att ha gått i fem minuter så svettades jag i vanlig iordning.
Jag har ont i lederna idag för mina fingrar är så svullna. Det är svårt att böja fingrarna och greppa saker.
Magen är hård nästan hela tiden idag.
Om lillen vill komma ut inom den närmsta tiden så kommer det att vara kallt när han kommer. Det ska tydligen vara ganska många minusgrader ett tag nu. Det gör ingenting det är så skönt med sån luft tycker jag.

Nehej lite lunch på det här och sen en powernap.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag tittade och tittade och vips så äckligt rädd jag blev! Fy vad otäck! :S

2012-02-02 @ 22:04:58
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0