Skogspromenad

Ewy tyckte att jag var galen som inte hade vantar på mig när jag kom gåendes i minusgraderna idag ha ha =) Jag tyckte det var underbart att kyla ner mina svullna händer.
Jag tog en promenad i elljusspåret idag med Ewy, Mikkiz, Nellie och Jasper. Skönt att gå i skogen!
Sen gick vi hem till Ewy och drack lite kaffe och umgicks och vips så hade drygt tre timmar gått =) Härligt!

Nu stretar det och ilar i ljumskarna på mig. Bra! Jag kanske tar en skogspromenad imorgon också.
Samuel sa igår att han tror att bebisen kommer en helg och då får det bli till helgen som kommer för jag vill inte vänta till nästa helg. Jag tror att han kommer nästa vecka.

Jag håller på och gör iordning mat och jag är riktigt hungrig. Det blev ett för långt glapp mellan måltiderna idag så imorgon får jag sköta det bättre.

Jag längtar lite efter Samuel faktiskt så det ska bli skönt att han snart kommer hem. Jag behöver lite Samuel kramar.

Spännande dag va? Ha ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0